Jump to content
  • Zlot 2019

Nowa informacja !!!

Czytaj więcej
  • Aktualizacja Regulaminu !

Przed opublikowaniem reklamy zapoznaj się ze zmianami!

Czytaj
  • Masz serwer? Dolacz do nas

Dolacz do nas z serwerem !

Czytaj
  • Pomagamy!!!

Cs-Mordownia pomaga

Czytaj
  • Śledź nas na bieżąco na Facebooku!

Obserwuj nas na Facebooku i bądź na bieżąco!

Przejdź na FanPage

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Recommended Posts

Nick: proxer

Imię: Daniel 

Doświadczenie: Gram w CS 1.6 8 lat + Byłem adminem na tym serwerze lecz po zmianie właściciela utraciłem go  

Znajomość amxx (w skali 1/10):  9

Ile czasu możesz poświęcić na grę?: Myśle że w tygodniu godzinka czy też półtora ( zależy ile mam nauki bo jestem w 4 klasie technikum i wiadomo maturka ) Ale w weekendy mam nieograniczoną ilość czasu

Akceptujesz regulamin admina?: Pewnie 

Akceptujesz regulamin serwera?: Jasne że tak 

Jeżeli będzie coś jeszcze potrzebne to prosze o wiadomość  

jestem na tak Koles to stary gracz tego serwera ktorego znam nie od dzis niech sie ludzie wypowiadaja co znaja .... a nie mlodzi admini ktorzy za przerposzeniem gowno wiedza co sie dzieje na serwerze....

koles jak mial admina to robil swoje lecz zmienili forum . i dlatego do czasu odpuscil.... lecz widzialem pare akcji gdzie serwer byl na nowym forum a on sie meczyl na serwerze z baranami co regulamin mieli w dupie ...

znam " Typa" i jego gre  a zwlaszcza  Jego " adminowanie " jest twardziel" i nie pozwoli sobie na jakies niezgody z regulaminem.

jedyny minus ... prokxera.... nerwy mu puszczaja ale to tak jak mi .... 

mam nadzieje ze podanie tym razem zostanie rozwazone pozytywnie !

Przecież on już napisał sam podanie. Jest szybka rekrutacja czyli wypowiedzi są zbędne.

Temat zamykam..

Guest
This topic is now closed to further replies.

O Nas