Jump to content
  • Aktualizacja Regulaminu !

Przed opublikowaniem reklamy zapoznaj się ze zmianami!

Czytaj
  • Masz serwer? Dolacz do nas

Dolacz do nas z serwerem !

Czytaj
  • Pomagamy!!!

Cs-Mordownia pomaga

Czytaj
  • Śledź nas na bieżąco na Facebooku!

Obserwuj nas na Facebooku i bądź na bieżąco!

Przejdź na FanPage

Recommended Posts

Imię: Adam

Nick w grze: ZjaranyZbychu

Jak długo grasz w CS'a?: ok. 11 lat

Doświadczenie (ile razy, jak długo, na jakich sieciach pełniłeś funkcję administratora serwera bądź H@ serwera): Nigdy nie pełniłem funkcji Administratora w cs 1.6

STEAM : Brak Steam

Dostępność na serwerze (w porach dnia, w jakich dniach tygodnia): codziennie rano i wieczorem, o ile ktoś gra na serverze

Ile masz przegranych godzin na serwerze: przez, 3 lata prawie codziennie,więc sporo godzin 

Coś o sobie, dlaczego Ty: Urodziłem się w Gdynii od dziecka moją pasją było wędkarstwo i sport dokładnie Judo, które trenuję od 6 lat,, Myślę że dobrze bym spełniał warunki Administratora, ponieważ codziennie gram zna mnie sporo osób  i  chciał bym spróbować swoich sił w nowej funkcji . :D

To zacznę i ja.

Ostrzeżenia na forum - nie nadrobione ( Twoje posty trzeba akceptować ).

Steam - brak

Aktywność na serwerze jest.

Ale ode mnie za to forum i brak STEAM niestety NIE :/

Odpracuj ostrzeżenie. Popraw podanie, żeby dało się to czytać. CS 1.6 to naprawdę teraz bardzo mały koszt. Nie wyobrażam sobie, żebym miał się z Tobą kontaktować w jakiś inny sposób niż przez steam, poprostu nie widzę tego. Aktywność jak najbardziej na plus. 

11 lat? Serio ? Grasz jakbyś dopiero się uczył:D

Byłam za tym byś złożył podanie. Lecz gdy cię o to prosiłam nie wiedziałam że masz warna na forum 

Na stemma mogła bym przymknąć oko chociaż jak napisał House wyżej, cs na steam to nie jest majątek ;) 

To powoduje że jestem na nie... 

Nasz Fanpage

Nasza Administracja

amator75 amator75 Administrator
Service Service Administrator
Kszaczek Kszaczek Administrator