Jump to content
  • Zlot 2018

Nowa informacja !!!

Czytaj więcej
  • Aktualizacja Regulaminu !

Przed opublikowaniem reklamy zapoznaj się ze zmianami!

Czytaj
  • Masz serwer? Dolacz do nas

Dolacz do nas z serwerem !

Czytaj
  • Pomagamy!!!

Cs-Mordownia pomaga

Czytaj
  • Śledź nas na bieżąco na Facebooku!

Obserwuj nas na Facebooku i bądź na bieżąco!

Przejdź na FanPage

Recommended Posts

Imię:Leszek

Jak długo jesteś z nami na forum?:10 min

Doświadczenie (pełniłeś już wcześniej tę funkcję? grafiką zajmujesz się zawodowo/amatorsko?)Pełniłem już tą kiedyś funkcje.Zajmuję się zawodowo

Dostępność na forum:Tak

Kilka słów o Tobie, dlaczego to właśnie ty nadajesz się na tę funkcję?Jestem dobrym z natury grafikiem.Grafictwem zajmuję się od 10 lat.Znam dobrze wszystkie programy

Program/narzędzia, na których pracujesz wykonując grafiki:Photoshop,GIMP,Adobe Illustrator CC.

Zaprezentuj swoje prace graficzne (przynajmniej 5, ale im więcej tym lepiej)Tutaj jest moja galeria ZAPRASZAM --> https://cs-mordownia.pl/topic/38465-venom-gallery/?tab=comments#comment-150991

1. Grafik musi spędzić na forum co najmniej 1 miesiąc (i być, co oczywiste, aktywny)

I tak samo jak wyżej..to jest powód dla którego nie jestem na nie..

Nikt cię nie zna. Kim jesteś itp. 

Jakby nie patrzeć temat do zamknięcia. 

Leszku.

Sprawa wygląda tak.

Nikt na forum Cie nie zna, nie chcę Cie oczywiście zniechęcić, bo wiem, że jeśli będzie Ci zależało to zostaniesz.

Myślę jednak, że grafik jest nam potrzebny, ale nie taki, który zniknie za 30 dni...

Brak zainteresowania tematem + użytkownik nie spełnia wymagań. 
Następne podanie można złożyć po upływie 7 dni. 

Podanie zamykam. 

48639454615467249847.png

Nie tym razem!  Niestety musimy odrzucić twoje podanie. 

Największy wpływ na naszą decyzję miały negatywne komentarze znajdujące się pod Twoim podaniem.

Pamiętaj! Następne podanie na to stanowisko możesz złożyć dopiero za 7 dni!

Guest
This topic is now closed to further replies.

Nasz Fanpage