Jump to content
  • Zlot 2018

    Nowa informacja !!!

    Czytaj więcej
  • Aktualizacja Regulaminu !

    Przed opublikowaniem reklamy zapoznaj się ze zmianami!

    Czytaj
  • Masz serwer? Dolacz do nas

    Dolacz do nas z serwerem !

    Czytaj
  • Pomagamy!!!

    Cs-Mordownia pomaga

    Czytaj
  • Śledź nas na bieżąco na Facebooku!

    Obserwuj nas na Facebooku i bądź na bieżąco!

    Przejdź na FanPage

korespond

Gracz
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

korespond last won the day on October 12

korespond had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutral

About korespond

  • Rank
    Mizerny Morderca
  • Birthday 05/15/2003

Personal Information

  • Ulubiona Rozgrywka
    Base Builder
  • Konto Steam
    (Brak)
  • Twoj nr GG
    66245704

Recent Profile Visitors

49 profile views
  1. korespond

    Uwaga! Wazne!

    Doszłem do wniosku żeby zmienić na ffa. Pozdrawiam , moja pierwsza propozycja. W razie czego zostawiłem zapis tamtego serwa.... Reklamę kupie może jutro , albo po jutrze , zależy.
  2. korespond

    Uwaga! Wazne!

    Uproscijmy ten temat i zadajmy sobie kilka pytan: 1:"Najpierw po kilku miesiącach od przyjęcia serwa dowiadujemy sie ze @Fuck the Police nie jest właścicielem." Y:Jak wiem to miesiąc ten serwer jest na forum , @Fuck_the_Police Jest 2 właścicielem , Ale to nie on opłacał serwer 3:"Tylko ktoś inny kto nagle zakłada konto na forum." Y: Nie , to konto ma z ponad roku... A poza tym pisałem na wcześniejszym temacie o tym. 4:"Teraz info że „Ee jednak mi się nie chcę” i dodatkowo właściciel szuka następnego jelenia który będzie robił. " Y: Na te pytanie porobię podpunkty bo to będzie długie -Info o tym ze nagle na się nie chce wzięło się stad ze nie mamy już siły na ten serwer , Pomimo ze pracowaliśmy nad tym z ponad 2 miesiące , ponadto problemy techniczne itp. I to słowo ze nagle się nie chce stad pochodzi , pyzatym już on mi proponuje z 2 raz death run'a który się nie przyjoł (Mało graczy) i potem na ffa zmieniliśmy (wciąż propozycje #fuck_the_police ) Od tego momentu pytał się o forum , mi to było obojętnie i teraz jest , znowu zmiana na eb , i teraz nam się niby nie chce bo te 2 wyjebane za przeproszeniem miesiące poszły daleko , już pisałem to na wcześniejszym ale nie tak szczegółowo , To jak monotonna praca która nie ma znaczenia bo i tak jest usuwana pszes.... Własnie.. liczne flagi , dawania miliard graczy na admina , myślenie ze zbudują dobrze , i potem huja wszystko poszło bo nie tak zrobili , bo był włam na pukawkę bo niby "przeciek" był... Kuźwa , nie chce mi się pisać* tyle bo coś pomieszam jakieś fakty... -TAK! SZUKAM WŁAŚCICIELA I NIE , NIE ZĘBY TO ROBIŁ! wiele razy wbijali gracze na serwerze i chcieli pomoc jak zawsze a właśnie on nikomu nie pozwalał tylko tam swoim znajomym i tak dalej , i pizgali do mnie o to ze on jest chujowy , zmień właściciela i TAK DALEJ... i to nie byli dzieci. Jak już pisałem ja sam nie dam rady i tak , chyba zmienię tryb na taki którym sam dal bym rade... Taki który by wskazywał co robimy , jak itp. Nie mowie ze niby jest zły , tylko ze naprawdę w niektórych momentach ciśnienie skakało do max. 5."Ogolnie ju nawet nie jestem za tym by te serwery czy serwer u nas był. My nie mamy z tego korzyści, i tak samo wy. A No i serwery są puste. I czy one w ogóle działają? " Y:Racja , ja wiedziałem od początku do końca ze serwer i tak nie wypadnie nawet gdy złużyje dużo czasu . Tym bardziej korzyści itp. ja nawet myślałem czy nie napisać oto o wiele wcześniej zęby wypierdolić ten serwer z tego forum bo to sensu nie ma. 6."Beka" Y:Huh*. Zapraszam jeszcze wiecej pytan , mam duzo do opowiedzenia , nie to co #fuck_the_police. A , zapomniałem o Administracji forum. 1:"Nie sądziłem, że wywaliliście kasę na serwer" Y: Tak , nie sadziłem ze wyjebie tyle kasy Well , world roll me agin. 2."Nie możesz zrobić z tego serwera czegoś po prostu prostego, co jesteś w stanie ogarnąć sam?Do tego reklama i niech sobie działa..." Y: Jak już pisałem , sam nie dam rady. To znaczy wiesz , dużo nie ogarniam jak z pluginami itp. To znaczy nie chce byc sam , bo taki nieśmiałek jestem*. Poza tym , sam się zastanowię co dalej.... *XD
  3. korespond

    Uwaga! Wazne!

    Uwaga! Serwer "Easy block" już nie będzie. Powód: Uwaga cytuje "Ze nie chce ci sie robic" Jakiekolwiek pytania zgłaszać do mnie #Fuck_the_Police Wylatuje oficjalnie ze stanowiska właściciela , Powód : "Rezygnacja" Tymczasem ja jako właściciel oddam serwer w odpowiednie ręce "nawet 2 serwer'y ". Zgłaszać się na pw. O ile wyjątki będą . A i tak pozatym ja nie dam sam rady zrobić serwa a co dopiero całego... #Edit : Mozna jeszcze pisać pod tym tematem o kogo mam pszyjac / lub oddac serwer. Pytania tez.
  4. korespond

    FFA CLASSIC Co się dzieje z serwerem?

    Uwaga! Serwer "Easy block" juz nie bendzie. Powod: Uwaga cytuje "Ze nie chce ci sie robic" Jakiekolwiek pytania do mnie. Zapraszam na temat wyżej. Tymczasem , zamykam temat (O ile moge xd)
  5. korespond

    FFA CLASSIC Co się dzieje z serwerem?

    Mapy robimy autorskie , Własnie większość razy było tak ze reset serwa *Od zera* I wszystko od nowa , co najważniejsze ze takiego "de_dust2" Robimy już z 5 razy (Może więcej). Tym bardziej ze to jest mod "eazy block" , Mod polegający na skakaniu po blokach bh i przechodzeniu kamp i to nie zajmuje jakies 10 minut , moze nawet zajac cala noc. /*Możesz sam zobaczyć jak wbijesz*/ poza tym pobieranie gotowych mapek *bloków* byłyby większe problemy takie jak: 1. Niekompatybilne z pluginem. 2. Czy nawet niekompatybilne z blokami czy nawet stare wersje. Jak juz to nie sadze żeby ktoś grał na jakiś starych kampach co nawet by jemu się znudziło. Myślę ze zrozumiałeś. Pozatym dzięki ze pytasz.
  6. korespond

    FFA CLASSIC Co się dzieje z serwerem?

    Serwer stoi pusty , bo nikt siły nie ma bo restartach bloków , wiecznym zmienianiu pluginów itp. Serwer niby niegotowy bo jeszcze mapy nie są do końca zrobione. tzw. Prace serwera , bardzo długie spowodowane problemami technicznymi i niedomówienia. I tak , ja jest 2 wlascicielem , I zachowałem się nieprawidłowo nie mówiąc o tym na forum. Przepraszamy , Ogarniemy ta sprawę jak bardzo możemy. A z reklamą to nie ma sensu , jak na teraz.

Nasz Fanpage

Nasza Administracja

amator75 amator75 Administrator
Service Service Administrator
Kszaczek Kszaczek Administrator
~DArkness ~DArkness Moderator

O nas

Powstaliśmy w 2010 roku,aby spędzać milo czas wspólnie na serwerach jak i na forum naszej społeczności. Nasze Serwery są wzorowo przygotowane dla potrzeb graczy. Dokładamy wszelkich starań, aby gra u Nas dawała Tobie jak najwięcej przyjemności. Zaawansowany system banów AmxBans zapewnia wysoki poziom ochrony przed oszustami.Staramy się sprostać potrzebom graczy i szybko reagujemy na ich postulaty. Każda z modyfikacji naszych serwerów jest bardzo starannie przygotowana. Każda propozycja będzie przemyślana przez administratorów. :)

×